29. 3. 2011

Prebudenie. Doslov.

Doslov
Tieto riadky nepíšem preto, že by mi ešte niečo Boh ukázal, ale preto, že ja mám potrebu ich napísať. Kvôli mne...
Som Bohu nesmierne vďačná, že som smela nahliadnuť do Jeho plánu nie len pre môj život. Niekedy, keď klesám na mysli, dáva mi aj týmto svojím slovom silu. Píšem o mnohých mojich slabostiach a stále len žasnem nad tým, ako si náš nebeský Ocko môže použiť takú roztrasenú, nedokonalú nádobu. On, napriek všetkému, do mňa vlieva svoj dokonalý obsah. A ja netúžim po ničom inom, len byť s Ním a smieť naplniť Jeho plán. Nemám na to, nie som toho schopná, ale On je. Máte ma tu so všetkým, kým som, ako na tácke. Aj s vecami, ktoré si sama pred sebou niekedy nerada priznávam. Teraz o nich vie ktokoľvek, kto si toto prečíta. Keď pozerám na tie riadky, ktoré som napísala, niekedy mám pocit, že všetci okolo mňa sú oveľa duchovnejší a zrelší a vhodnejší na službu Bohu. Ale On na to nepozerá. On ma stvoril takú, aká som a učí ma poznávať, že to, čo do mňa vložil, je dobré. Citlivosť, nežnosť, jemnosť daná ženám je v nastávajúcom období v Jeho pláne veľmi potrebná. Aj keď ma často musí niesť, pretože som príliš slabá. Je šťastný, keď ku Nemu prídem a poviem, že Ho potrebujem. V porovnaní s orlom, generálom a jeho orlom si pripadám dosť neschopná, potrebujem ich, aby ma napomínali a starali sa o mňa. Ja, ako človek, by som k nim do partie postavila niekoho iného. Ale Pán postavil mňa. Aj Jedinečnú a Milujúcu. On nás vybral a použil si nás takých, akí sme. Nedokonalých a nedokonalé. Všetko ma to znovu a znovu len tlačí na kolená.
Boh naozaj myslí vážne, čo povedal. A ja mu nechcem stáť v ceste. Nadovšetko túžim, aby mohol naplniť svoj plán v mojom živote. Niekedy, keďže som jednoducho zvedavá, rozmýšľam, kedy sa čo z týchto videní stane. Niektoré veci z časti „Armáda“ a Ako rastú orly, sa už dejú. Modlím sa o múdrosť a odvahu stáť v nich na svojom mieste. A o tých ostatných platí, že nemusím vedieť dňa alebo hodiny, ale veriť môjmu Bohu, že to, čo povedal, aj urobí. Preto mu na otázku, či do toho idem s Ním, hovorím: „Áno.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára