28. 11. 2011

Úvod - Ako rastú orly.

Úvod
V predchádzajúcich blokoch videní - Armáda a Prebudenie mi Boh ukazoval globálny pohľad na cirkev, na našu krajinu, aj na cirkevný zbor, do ktorého patrím a na ľudí, ktorí mi sú, alebo sa mi v budúcnosti stanú, blízkymi či na mňa samu. Vtedy to bolo ako niečo, čo sa raz stane, čo raz, potom, netušila som kedy, príde. Táto séria – Ako rastú orly, je iná. Z prvej kapitolky sa niektoré veci už stali. Prišlo to skôr, ako som to stihla čakať. Jedna z tých vecí sa dokonca stala skôr, ako prišli tieto obrazy a ja som len vďaka tomu, čo mi Boh potom ukázal, mala milosť pochopiť, prečo sa to stalo a poučiť sa z toho.
Trochu ma to všetko zmiatlo. Cítila som sa ako neplavec hodený do vody. Stratila som všetku pevnú zem pod nohami a mala som plávať. Chvíľu mi trvalo, kým som sa pokojne položila do prúdu a nechala sa ním unášať. Už nešlo o niečo, čo sa raz, potom, niekedy v budúcnosti... stane. Ide o niečo, čo je tu a skoro príde. Aj keď som už zažila mnohé veci opísané v časti Armáda, čo ma vždy naplnilo novou bázňou pred Bohom, toto bolo iné. Nové. Znovu som len musela skloniť hlavu pred Kráľom, ktorý vysoko prevyšuje moje myšlienky, moje najtajnejšie sny a túžby a smela nahliadnuť do tých Jeho. Preto ťa pozývam - snívajme spolu. Lebo Jeho sny sa nakoniec stanú realitou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára