5. 11. 2010

Ako študovať Bibliu

Ako študovať Bibliu.

(seminár na konferencii mládeže a dorastu SCE v Třinci 29.10.2010)

Untitled from Michal Kevický on Vimeo.

Stiahnuť nahrávku prednášky

 

1

 

2

3

4

5

 

6x

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

2 komentáre:

  1. Úžasne, ďakujem.. mňa táto prednáška tak povzbudila, že už mám prichystané farbičky:) ale najmä srdiečko pre študovanie Slova a svojho Otca. Ďakujem. Nevedela som ako mám začať s čítaním Písma, ale táto prednáška s modlitbou .. je mi to jasné. Vďaka Miško za Tvoju službu, vďaka že si verný Bohu. Ďakujem, Drahúšik Otec Nebeský, že si vymyslel tak úžasného človeka a poslal ho k nám aby nám slúžil:)Amen.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi povzbudivé a podnietivé, ďakujem aj ja....je to fakt úžasné, ak sa človek môže takto odštartovať, aj keď čítam Božie slovo dlho, tak pestro som to ešte neskúšala.....najvyšší čas začať. :D

    OdpovedaťOdstrániť